söndag 7 mars 2010

Söndagsfik

Jag känner mig lite piggare idag. Det går åt rätt håll med andra ord. Det känns som jag har sovit bort den här helgen. Men immunförsvaret jobbar som bekant effektivare under sömn så what what. Mellan all sömn har jag hunnit och rätta allt jag hade tänkt att rätta under helgen. Jag ligger i fas.

Igår kväll kom Ananthi förbi en sväng. Vi hade planer på att hyra Luftslottet som sprängdes. Men den fanns inte inne så det fick bli I love you, man istället. Den var egentligen bara rolig på ett ställe. Jag spolade tillbaka och vi tittade på den scenen tre gånger. Fantastiskt roligt.


Nu har jag varit på Lundstedts och fikat med Lena och Jonna. Vi drack dyrt, om man såg till mängden, och äckligt kaffe. Äckligt eftersom det var det sista i kannan. Men vad gjorde väl det?

Det slog mig inatt att det är jag som har personalfikat på fredag. Så jag fick gå till Oxen och handla så jag kan baka en kaka. Så det är vad jag ska göra nu. Baka en kaka - en med kärlek i.

1 kommentar:

  1. Anna, en sak ska du ha klart för dig att den filmen är rolig, inte bara på ett ställe. punkt slut!

    SvaraRadera