måndag 8 mars 2010

Energi till övers

Den överskottsenergi jag har i min kropp är löjlig. Sweet holy Jesus. Jag vet inte vart jag ska göra av mig själv. Jag var nära att gå ut och gå en promenad förut, för jag tänkte att det kan väl inte vara så farligt. Men jag har gjort det där förut. Inte kunnat hålla mig lugn och sen varit småkrasslig länge, istället för att bli helt frisk och sen kunna träna för fulla muggar. Så nej. Jag fick sätta mig på mina ben. Ingen promenad idag.

Istället bjöd jag hit Lena och Micke på fika. Jag går ju fortfarande och klurar på det här med nya bänkskivor och jag engagerade Micke lite i det. Nej, han engagerade sig själv. Gulliga Micke, googlade, räknade, tittade på ikeas hemsida och allt.
Jag frågade honom om han inte tycker att det känns konstigt att komma hit, eftersom han bott här. Men det tycker han inte. Jag tycker att det är konstigt att det inte känns konstigt. Men det är ju bra.

Måste även få berätta att jag har världens bästa vänner. Tråkigt för er, toppen för mig. De ställer alltid upp för mig, lyssnar, stöttar och tröstar. När jag pekar finger åt hela världen tar de bara emot. Och det tackar jag för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar