söndag 28 mars 2010

Gårdagskvällen

Jag måste få tacka mina tjejer för en fantastiskt rolig kväll. Vi samlades hos Lena, och för att kunna lägga det bakom oss och för att de skulle förstå mig lite granna berättade jag om min bekymmersfulla vecka. När det var ur världen drack vi vin och pratade bara om roligheter. Efter en stund kom Lips fram och vi sjöng oss som vanligt rakt in i varandras hjärtan.

Jag ville gärna gå till Statt för att se Lazee. Vi brukar inte ha så roligt där så jag fick puta lite med underläppen, och då gick de andra min vilja till mötes. Det var galet mycket folk där men jag kan inte påstå att jag kände eller ens kände igen så många. Men vi hade ju varandra och det var liksom huvudsaken. Jag och Camilla hamnade nästan längst framme vid scenen när Lazee spelade, så nog fick jag se honom alltid. Det var dock inte frivilligt, utan vi blev knödda så pass. Det fick jag för att jag tjatat. In my face.

Vi avslutade kvällen med att svänga våra lurviga. Och precis som alltid kommer de där dancemovesen fram som jag försöker förtränga mellan gångerna. Jag måste sluta med de där. Måste. Men ack så roligt jag hade. Jag hade nästan glömt av hur det kändes.

När jag lade mig i sängen kom jag att tänka på att kvällen hade pumpat lite luft i mig. Och som det känns nu så är den fortfarande kvar. Det är bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar