tisdag 9 mars 2010

Fia med knuff

Alltså, när spelade jag Fia med knuff senast? Ja, jag kan inte minnas. Så när några av mina elever idag satt och spelade, kunde jag inte låta bli att snika mig in i spelet. Jag kom inte ens ihåg reglerna. Och till på köpet knuffade de in mig i mitt bo hela tiden. Jag förlorade. Och de kommer att få dåliga betyg. Men det var roligt och det var nostalgi.

Idag har jag då äntligen varit och tränat. Wehej! Som jag har längtat. Men sen när det väl kom till kritan kändes det tungt. Jag tänkte att jag måste hostat bort en del av min kondition, nu när jag inte tränat på en och en halv vecka. Det började ju med att jag berättade en sak för Lena det första jag gjorde när vi stigit upp på crossen. Det slutade med ett skrattanfall följt av en hostattack. Sen höll jag på att kräkas efter 31:40 minuter. Då tänkte jag ge mig. Men efter 40 sekunders vila körde jag en kvart till. Har jag tänkt köra i 45 minuter så gör jag det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar