lördag 13 mars 2010

Heja heja!

Vilken lördag! Hur bra som helst ju. Hittills i alla fall. Lena Spena ringde och frågade om jag ville komma till henne och dricka kaffe och äta äppelpaj som hon gjort. Eftersom jag tyckte att jag hade all tid i världen och dessutom var på väg att sätta på kaffe, så knallade jag dit. Men sen sitter vi där och pratar bort all min tid i världen. Och hennes med givetvis. Så jag sprang över torget för att hinna hem, duscha och göra mig i ordning. Nej, jag gick. Det är faktiskt isbana ute. Och nu är jag klar i så pass god tid att jag hinner skriva detta.

Nu sitter jag alltså här redo att åka till Ylva och titta på melodifestivalen. Kvällen till ära så har jag inhandlat en ny skjortklänning. Jorå såatte.. Ett nytt armband har jag med. Sarah Jessica Parker har totalt lagt beslag på mitt. Alla som känner Sara vet att hon inte är tjejen med ett silvrigt pärlarmband. Men jag friade till henne med det, och hon vill väl helt enkelt inte bryta vår förlovning.

Och vem ska då vinna ikväll? Jag vet inte vad jag tycker. Så heja heja.. Sverige!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar