tisdag 27 juli 2010

Stranden

Tack vare att kära Jonna har bokat en resa till solen, har det idag varit strålande vackert väder här. Vi mötte upp på stranden; jag, Lena och Jonna. Första gången i år som vi var på stranden alla tre tillsammans, konstaterades det. Det är inte okej. Men bättre sent än aldrig.

Hela sköna dagen spenderade vi där. Jag solade, sov, vaknade, vände på mig, sov, vaknade, badade, solade, sov, vaknade, vände på mig, sov, vaknade, åt ett äpple, vände på mig, solade, sov, badade. Ja, så höll jag på. I ett halvvaket tillstånd utbrast jag: "men herregud, jag bara sover!" Jag måste varit väldigt trött.

I söndags trodde jag att jag inte skulle få en sådan här underbar dag till den här sommaren. Det kändes väldigt långt bort.

Nu vill jag att det ska vara såhär ett par dagar till i alla fall. Allt blir så mycket bättre då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar