lördag 10 juli 2010

Ananas och rom

Pju! Det är varmt och skönt. Jag är glad att jag inte jobbar en delad dag idag, som det var tänkt från början, utan slutade klockan 14. Precis i samma veva som solen kom fram. Jag åkte hem till Jula och la mig i solen och sov. Det är att multitaska. Bättra på brännan samtidigt som jag tog igen sömn. Bra skit. Det gäller att utnyttja alla soltimmar och dagar så mycket som det bara går.

Jag håller på och gör mig i ordning för att åka och grilla lite granna. Jag skapat en sommardrink till mig. Fanta Ananas och rom. Den är kall och go. Jag har isbitar i form av flaskor i.

Rom kan man ha i allt. Jag är skadad efter vår Kuba-semester. Jag läste i en tidning nu i veckan att det var en man som rekommenderade rom och julmust. Ha! Det drack jag första gången för snart fem år sedan. Jag kanske borde bli bartender när jag blir stor. Bartender och neger (läs mörkhyad). Där har vi det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar