torsdag 29 juli 2010

Soffmys

Jag har gjort allt som jag skulle idag. Förutom köpt batterier. Vilket visade sig inte behövas helt plötsligt. Har dock gjort mer än det som stod på listan. Och dessutom både lämnat in och hämtat ut mina skor hos makaren. Fort går det här. Så himla bra. Nu kan jag slå klackarna i taket om jag skulle vilja.

Jag och Lena gick på power idag istället. Usch och fy vad det är tufft. Jag höll på att spy. Och när jag kom hem hade jag svårt att få skeden till munnen. Phu! Träningsvärk är att vänta imorgon. Som tur är har Karl lovat att komma och hjälpa mig ur sängen imorgon bitti innan han åker till jobbet. Bra vän.

På tal om Karl. Vi hann inte träffas förrän nu efter min träning ikväll. Vi har legat i soffan och myst i regnet. Tittat på friidrott och pratat. Jättemysigt har vi haft.
Opp opp! Som kompisar. Måste förtydliga då folk tydligen undrar.
Jag kommer sakna ihjäl mig. Jag vill verkligen inte att han ska flytta. Han är ju en av de bästa jag har.
Fuck it. Jag går och lägger mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar