torsdag 15 juli 2010

Som en iller

Jag har sprungit som en liten iller hela förmiddagen. In och ut, ut och in, allteftersom solen gått i moln eller kommit fram. Jag vill hinna med så mycket, så när solen gått i moln har jag sprungit in och plockat lite i mitt rum här hemma i Jula, som ska lånas ut över helgen. Sen har solen tittat fram. Då har jag släppt allt och sprungit ut. Sen har det kommit ett moln och jag sprungit in och skurit en tomat till matlådan. Ja, så har det hållit på.

Min klänning som jag beställde har kommit. Det var på tiden. Den är så fin.

Men det är tur att jag är lite brun. Annars vet i hundarna hur det skulle se ut. Hundarna? Hundan? Jaja. Klänningen kommer att invigas på lördag och/eller söndag. Jag längtar till på söndag. Jättejättemycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar