lördag 3 juli 2010

Mumma

Solen har gått bakom världens moln så jag passar på att skriva lite om gårdagskvällen.
Ananthi fyllde som sagt år och eftersom det så lägligt var fredag tyckte jag att vi kunde gå ut och fira henne. Mitt förslag var Mumma och Ananthi och Maria var inte sen att hänga på den idén. Jag har aldrig varit där såhär på sommar- och kvällstid, men hört att det ska vara så himla bra. Det kändes lite som utlandet. Vi åt god mat och drack öl respektive vin i en varm kväll.



Vi pratade och skrattade och hade väldigt trevligt hela kvällen. Camilla slöt upp lite senare och var med oss till vi kände oss nöjda. Jag tror att Ananthi kände att det var en bra födelsedag. Och jag kan inte göra annat än att hålla med ryktet. Det var jättebra. Dit får vi gå snart igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar