lördag 17 juli 2010

Power

Ananthi tjatade på mig i en evighet om att jag skulle gå på spinning. Men jag vägrade. Tills den dagen hon skulle träna på sitt pass och jag följde med för att det då bara skulle vara hon och jag där. Och hur det gick efter det, vet vi ju alla.

Ananthi har tjatat på mig i en evighet om att jag ska gå på power. Men jag har vägrat. Tills idag, då Ylva och Jessica skulle träna på det nya power-passet. Jag följde med för att det bara skulle vara vi tre. Vilket det var. Och jag tyckte att det var jätteroligt. Vi tränade i nästan två timmar, så jag vet inte om jag kommer kunna röra mig imorgon. Jag kunde liksom inte få upp armarna när jag skulle tvätta håret här nu. Göttans.

Detta är fördelen med att ha vänner som är instruktörer. Så himla gulliga är dom, som låter mig vara med på en privat show. Det är ju toppen för en mespropp som mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar