torsdag 10 juni 2010

Skolavslutning

Ikväll är det skolavslutning. Jag börjar inte förrän kl 13 så jag har gjort min lördagsmorgonrutin idag istället. Jag var ensam på gymmet, tillsammans med Jessica som jobbar där, ganska länge. Det passade mig alldeles utmärkt. Men sen kom lite pensionärer och sen även Lena Spena.

Efter skolavslutningen är det avskedsmiddag med niorna. De brukar göra något för sina lärare under denna middag, har jag förstått. Och eftersom de tjatat om att jag måste komma kan jag tänka mig att jag inte kommer slippa undan. Jag har ju haft två klasser i nian så jag kommer åka på dubbelt upp. Vad ska de göra med mig tro?

Nu är jag nyduschad och har ätit en andra frukost. Dags att göra mig i ordning och hoppa i klänningen. Jag tror jag tar samma som på förra årets avslutning. Jag har sytt om den så den är mer Anna nu, och känns som ny för mig. Dessutom fungerade den ju rätt bra förra året.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar