torsdag 24 juni 2010

2010-06-24

My gaad, vilken träningsvärk jag har idag då. Jag får mjölksyra av att bara vara. När jag gick upp för Stockholmsbacken önskade jag att någon skulle komma bakifrån och dra till mig på skinkan med all sin kraft för att öka blodtillförseln. Men det är gött ju. Och dessutom självförvållat.
Jag kunde gå i linne fast klockan bara var sju. Det bådar gott för dagen tycker jag. Tänk för några månader när jag var tvungen att gå i tjock jacka och mössa. Det känns som det var väldigt längesen. Fast det var det ju inte. Och idag är det bara ett halvt år kvar till julafton.

Jag har precis duschat och ätit frukost. Jag åt yoghurt och jordgubbar. Det var inte så dumt. Vardagen blir vad man gör den till.

Elin och Emil. Den här bilden tog jag till er.

Ekenskolan is not standing strong.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar