söndag 6 juni 2010

Nationaldagen

Idag har det varit en riktig softardag. När jag vaknat drog jag på mig bikinin och gick hem till Ananthi. Hon har en stor gräsmatta utanför sin lägenhet som jag tyckte att vi kunde inta för att jobba lite på brännan. Sagt och gjort. Vi låg där och pratade igenom gårdagskvällen.
Sen var det matdags. Jag och Karl hade bestämt att vi skulle ha en glassdate, men den byttes ut mot en middagsdate istället. Ananthi hängde på och vi gick till Valentino. Efter det satte vi oss i Karls trädgård en stund innan jag och Ananthi gick tillbaka hem till henne och drack kaffe och åt glass på hennes balkong.

Jag hade bilen stående hemma hos Lena så jag tog mig en promenad dit för att hämta den. Vi blev sittande ute, och även vi pratade igenom gårdagskvällen.


Som sagt. En riktig softardag som tillbringats utomhus i det fina vädret. Att jobba imorgon känns väldigt avlägset måste jag säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar