söndag 28 februari 2010

Födelsedagskalas

För att vi skulle kunna sitta tillsammans och äta smörgåstårta hade jag bokat vårt gårdshus. Det blir ju inte alls lika mysigt, men det vägdes upp av att vi kunde duka långbord. När vi ätit upp gick vi upp till min lägenhet för att drick kaffe och äta semmeltårta. Varken min mormor eller min morbror och hans familj hade varit här innan, så det blev en premiärvisning för dem.

Runt kl 19 kom mina tjejkompisar. Ett tag där var det väldigt mycket folk i min lägenhet. Och väldigt varmt. Men trevligt.

Jag fick många fina presenter som jag blev väldigt glad för. Mina nära och kära snappar upp mina önskningar som jag slänger ur mig. TACK alla för alla presenter!




Vi begav oss till Björnes. Mitt mål för kvällen var att komma hem med båda mina örhängen och att inte halka omkull. Jag lyckades med båda. Det var en riktigt rolig kväll och trots att vi lämnade mitt hem redan kl 23 kändes det inte långsamt där inne, vilket det kan göra ibland. Det berodde förmodligen på att det var jättemycket folk och till på köpet jättemycket roligt folk.

Nu har jag städat upp här hemma och i gårdshuset och dessutom slängt in två tvättmaskiner. Snart kommer Andréa hit och äter tårta. Yeay!

3 kommentarer:

  1. Hej Anna
    Jag läser varje dag din blogg med intrese och ofta med ett leende.
    Hälsningar
    Bengt A

    SvaraRadera
  2. Ni är roliga, ni.

    Bra att det funkar nu då.

    Bengt A, tack för presenten!

    SvaraRadera