söndag 7 februari 2010

Blå

Det är ju så typiskt mig att jag, den enda dagen den här veckan jag kan sova hur länge jag vill, vaknar i ottan. Men eftersom jag gick och la mig i tid igår kväll så sov jag ändå 9 ½ timme. Pigg och utvilad är jag.

På söndagar får man äta en lyxig frukost. Jag har ätit vaniljyoghurt med mammas müsli och blåbär. Det lyxiga i det hela var blåbären. Jag äter trots allt vaniljyoghurt och müsli varje morgon. Blåbär är så himla gott. Och det sägs förebygga cancer. Så får jag säga det själv, så är mitt val av frukost en investering för framtiden. Den resulterade dock i att jag är blå lite varstans. Men det var det värt.

Idag ska jag rätta prov och baka. Jag har lovat mina mentorselever att vi ska fira in lovet med att fika på fredag. Så nu måste jag sätta igång här. Kaffe står först på listan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar