fredag 19 februari 2010

Anja Pärson

Mitt intresse av sport är begränsat. Men jag tycker att det är roligt att följa OS lite måttligt. Jag har på TV:n i bakgrunden när jag är hemma, ibland utan ljud ibland med. Jag såg Anja Pärsons krasch i förrgår och tänkte att nu jävlar dör hon. Och det var nog fler än jag som blev förvånad när hon ställde upp och tävlade igen igår. Och till på köpet tar medalj. Som sagt, mitt sportintresse är inte speciellt stort. Men jag känner att jag vill krama Anja. Krama henne hårt och länge. Shit, vad bra hon är.

Idag har jag en hel dag att fylla, nu när jag inte ska till Karlstad. Och jag har ju saker att göra. Rätta uppsatser, planera två arbetsområden och städa. Och köpa underkläder. Men gissa vart jag ska bege mig nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar