lördag 21 februari 2015

What's wrong?

Den här veckan har jag känt mig tung och slut i kroppen. Idag på powern trodde jag att jag skulle kräkas. Jag såg stjärnor. Men jag tänker att det bara är att bita ihop och köra. För andra veckan i rad visar RunKeeper att jag gått 45 km och sprungit 5. Plus att jag kört dubbla pass på gymmet två gånger. Ja, det kanske inte är så kontiskt att jag får mjölksyra i benen när jag går upp för trappan här hemma.


Förutom de här 45 kilometrarna har jag gått kortare promenader för att söva Sixten. Jag har väldigt svårt att söva honom här inne förtillfället. Han tycker väl att det är roligare att härja runt, fast han är så trött att han står på näsan. Men så fort jag lägger honom i vagnen slappnar han av och ibland somnar han innan vi ens kommit ut på vägen.


Och det gör inte mig någonting. Jag älskar ju att vara utomhus. Och dessutom tycker jag att det är bra att Sixten får mycket frisk luft. Plus att jag kan greja inne utan att vara rädd för att väcka honom. Win win.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar