söndag 13 december 2009

Söndag

Efter konserten igår hämtade jag Lena och Micke på en fest i Skövde och vi åkte in till stan, hämtade upp Jonna, Ananthi och Helen för att dra hem till Lena en sväng innan vi gick till Statt. Det vart en väldigt märklig kväll som jag har skrattat mycket åt idag. Jag tror att den ena var knäppare än den andra igår, något som gjorde det hela väldigt roligt.

Jag och Ananthi satte oss på Ströget i förmiddags för att återberätta kvällen, eftersom vi inte var tillsammans så mycket inne på Statt. Det visade sig att vi båda hade en del att förtälja och det var bra att vi satt ner båda två.

Och nu i eftermiddag har jag skrivit det jag kan på rapporten till Skolverket. Jag är uppe i sju sidor. Känner mig lite nöjd med tanke på att jag faktiskt är lite trötters tös.

Ny vecka imorgon. Usch. Sista veckan på jobbet. Och så en anställningsintervju och jobb på Krabban på det. Jag funderar på att inte gå ur sängen på hela veckan faktiskt. Jag som tycker om att ligga i sängen. Inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar