onsdag 2 december 2009

Lips Christmas

Karl kom hit och hade lite hunger. Eftersom jag och Ananthi bestämt att äta och jag därför inte kunde dinera med honom, erbjöd jag Karl det jag hade till hands - korvkaka. Som vi har pratat om denna korvkaka. Jag var rädd att han därför hade förväntningar som korvkakan inte kunde uppfylla, så jag kunde inte ens vara i samma rum när han tog sin första smakbit. Det blev ett "helt okej" och det är jag nöjd med.

Jag bjöd Ananthi på Fajitas. När jag och Lena åt det var jag ju så täppt i näsan att jag inte kände vad det smakade. Så jag ville testa igen. Och det är ju riktigt gott ju.

Jag fick en idé förut när jag satt här och tittade på tv. Tänk om det skulle finnas ett Lips med bara julsånger. Då skulle jag sitta här och sjunga hela tiden. Gud, vad roligt det vore! Lips Christmas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar