torsdag 10 december 2009

Dödad och återupplivad

Sådär då. Då var min dator återställd. Nej, inte återställd. Dödad och återupplivad. Karl fick den äran. Han har nu lagt in den nya versionen av Windows så jag känner inte igen något. Jag klickar hit och dit och kommer med all säkerhet att vänja mig vid denna också. Jag är bara lite ovan. Dessutom är datorn helt tom. Men det ska jag ta tag i någon annan dag. Richard har precis varit här och sparkat igång internet. Tur att jag har dom, mina grabbs. Vad skulle jag gjort utan deras hjälp?

Igår var jag hos Andréa. Anton, mitt lille mök, får man ju på köpet. Han var lite ledsen innan han tillslut somnade i mitt knä efter att jag gått runt med honom på armen. Andréa passade på att greja lite i köket. Ja, jag var också i köket så vi kunde prata och svallra precis som vanligt. Det kallas multitasking. Jag kan inte låta bli att känna att jag stjäl tid med honom från henne, men hon menar på att hon tycker att det är lite skönt att bli avlöst. Hon har honom ju alla andra timmar på dygnet. Och det är i och för sig sant. Jag blir glad och varm i själen av att ha honom nära. Fina lilla barn. Och fina lilla mamma Andréa.

Så.. anställningsintervju nästa vecka. Hoho.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar