måndag 28 december 2009

Slask ger mig blöta fötter

Det är officiellt. Jag hatar slask. Ja, jag vet att hata är ett starkt ord, men jag gört. Det kan bero på att mina favoritstövlar läcker in. Vilket resulterade i att min promenad till och från ICA nu gav mig blöta fötter. Minusgrader, vart håller ni hus?

Promenadens höjdpunkt, förutom att jag vinkade till Rickard Blom, var när jag träffade Linsen och Måns. Tirren, Lindas syster, sa till mig när vi träffades på statt för några helger sen att Linda sagt att jag alltid kramas med känsla. Att jag inte kramar lite löst och opersonligt eller klappar lite försiktigt på ryggen. Att jag kramas innerligt. Så jag brassade på lite extra i min kram idag.

Mamma kommer snart hit för att äta lunch. Därav min handling. Det klagades på mitt tomma kylskåp här i helgen. Och jag kan hålla med. Det ser ut som en ungkarls kylskåp. Men jag är ju van att äta på jobbet så det enda jag behöver är yoghurt.

Lyssna på den här då. Så bra, så bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar