tisdag 22 december 2009

Dan före dan före dopparedan

Idag har jag varit i Skara för att skriva på mina anställningspapper. Så nu är det klart. Jag tror att det kommer bli jättebra. Slitigt, men bra. Jag ville gärna ha med mig lite böcker hem så jag kan förbereda mig under jul och nyår. Och det fick jag. En hel trave som bara väntar på att jag ska planera vad jag ska göra med deras innehåll. Jag och lärarna jag ska vikariera för pratade ihop oss, och nu vill jag helt plötsligt börja ögona böj. Det suger grymt i min undervisningstarm. Jag träffade även de elever som jag ska vara mentor för. Jag bad om att få en skolkatalog med mig hem, så nu ska jag plugga namn.

Om en stund kommer jag gå in i mitt work&christmas-mode. Jag kommer ut ur det igen på lördag. Det är ju dan före dan före dopparedan! Yeay!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar