onsdag 18 november 2009

Styrelseträff

Klockan 17.30 ska jag träffa styrelsen för bostadsrättsföreningen. Jag är faktiskt lite nervös. Vad vill dom mig? Ska jag bli vräkt? Redan? Det ringde på dörren igår eftermiddag och damen utanför bad om min närvaro ikväll för att de skulle ge mig papper, visa mig hur allt fungerar och få mig att känna mig som hemma. Ingen vräkning alltså. Men jag är nervös ändå.

Jag har varit med mamma på bolaget och handlat inför lördagens stora kalajs. Det kändes, precis som sist då vi handlade inför min 25-års och examensfest, som världens projekt. Men det gick lätt och smidigt och tog inte ens lite av min energi.

Jag har även varit och köpt födelsedagspresent till min kusin. Skönt att det är fixat känner jag. Hoppas, hoppas, hoppas att han blir lite glad. Sen gick jag upp till Lena en sväng och drack kaffe. Det känns som det var längesen vi sågs men kom fram till att det var i lördags. Och innan det förra måndagen. Precis. Jag visste att det var längesen. Bra att det är onsdag idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar