lördag 21 november 2009

Solen skiner

Hallå hallå hörrni, solen skiner! Wehee! Vad bra det känns i själen. Vad bra det känns att jag ska ut till Jula Mosse och greja utomhus med putten. Anna – stadsbo – fint väder – rimmar illa. Jag och Svenne har lovat mamma att sätta upp utebelysningen, för om en vecka är det första advent.

Jag har vaknat många många gånger inatt. Att sova på sidan där man precis har gjort en tatuering känns faktiskt lite. Inte så att jag har vaknat och varit klarvaken, utan vaknat av att det har gjort lite ont och tänkt att ”såhär kan jag ju inte ligga”. Annars är det bara lite ömt. När jag gick på toa förut hade jag till och med glömt bort den och drog hela handen i den när jag skulle dra ner trosorna och blev då påmind.

Såg att min gamle vapendragare Emil är i stan i helgen. När träffades vi senast? Jag tror jag ska försöka mig på att haffa honom.

Så.. kalas i afton. Hur ska jag ha håret?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar