måndag 23 november 2009

Formbart med Clintan

Mina kuddar i soffan är formbara. Det gillar jag. De är som kuddar man har i sängen. De formar sig efter skallbenet och man kan puffa till dem precis som man vill. I fredags kom jag på att man kan använda dem som huvudbonad och igår när Ananthi var här visade jag henne. Hon var givetvis inte sen att föreviga detta.

För första gången sedan jag flyttade hit hade vi vår söndagsdate här. Dels på grund av att jag hade tvättid och dels på grund av att jag har ett fyrfotadjur här. Vi tittade som alltid på One Tree Hill och kvällen till ära hade Ananthi även hyrt en film. Jag var lite trötters tös så det passade mig utmärkt att börja titta på film redan kl 19. Vem försöker jag lura? Jag behöver i princip alltid börja titta kl 19 om jag ska orka vara vaken hela filmen. Vi tittade på Gran Torino. Den var riktigt bra. Mitt i allt det allvarliga fick jag mig även några oväntade skratt.
Det finns ingen som Clintan. Morr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar