onsdag 11 november 2009

Mitt mök

Det luktar bebis när man öppnar dörren och går in i Andréas lägenhet, där jag tillbringade eftermiddagen igår. Jag tycker inte att det finns något som luktar så gott.

Något som är positivt med att det mörknar tidigt är att det känns som kvällen redan på eftermiddagen. Så när vi satt i soffan och fikade och tittade på film kändes det som en myskväll. Det passar ju mig så himla bra eftersom jag är så kvällstrött – kväll på eftermiddagen.
Anton, mitt lilla mök, låg i mitt knä och sov som den ängel han är. Det är ett fint barn de har skapat, Andréa och Martin. Mitt mök är fin att se på. Och söt är han också. Sötast i världen.


Lukter topp 5
1. Bebisar
2. Nybakta kanelbullar
3. Nyhuggen ved
4. Utblåsta stearinljus
5. Nytvättat hår

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar