lördag 14 november 2009

Ingen vanlig dag

Idag är ingen vanlig dag. För det är Lindas (i Karlstad) födelsedag. Grattis grattis!
Jag längtar efter Linda ibland. Hon är så klok. En av de klokaste jag känner. Jag ser verkligen fram emot nästnästa helg då hon kommer och hälsar på mig. Det ska bli så roligt!

Jag har hamnat i ett The Hills-maraton. Jag kan inte sluta titta. Jag betar av avsnitt efter avsnitt. Och nu har jag inte många kvar. Tråkigt men bra. Jag är kär i mitt internet. Jag är ju inte van vid att kunna titta på klipp utan att det buffrar hela tiden, eller att man bara får ljudet och inte bilden. Och nu, nu kan jag titta på hela avsnitt av saker och ting. Det är toppen.

Om man dricker svartvinbärste och äter en satsumas efter smakar det märkligt. Inte äckligt, bara märkligt.

Ikväll är jag bjuden på 25-årsfest hos Camilla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar