söndag 8 november 2009

Fars dag

Idag är det Fars dag. Grattis till alla pappor!
Förr om åren firade vi alltid detta genom att äta middag eller fika tillsammans; vår familj, min morbror och hans familj samt mormor och morfar. Nu är det helt plötsligt bara min morbror kvar, som är far i sällskapet. Det känns tråkigt.

Vi blev några fler än jag, Jonna och Ananthi här igår. Sara och Marjo kom med sin lilla fis Balder.

Och lite senare kom även K-stin. Hon berättade vad som har hänt och vad som händer i Lund, och det fick mig att längta tillbaka. Jättemycket. Jag måste snart åka dit igen.
Jag hade lånat Lips av Lena och Micke så vi sjöng hela kvällen. Jag tycker att det är fantastiskt roligt. Marjo retade mig för att jag tar det här med rörelserna på så stort allvar. Och de andra upplyste mig om att Xboxet inte känner av om jag sparkar med benet eller inte när rörelsen visar det. Men vad gör väl det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar