lördag 19 september 2009

Roadtrip

För tredje gången den här veckan har jag varit i min favoritaffär Village. Det är en inredningsaffär som har så galet mycket fint. Jag kan gå runt och titta hur länge som hest. Och uppenbarligen hur många gånger som helst. Idag passade jag på att ta med mig deras höst- och vinterkatalog hem. Jag blir helt till mig när jag tittar i den. Det är som när jag och Evelina var på Rörstrand och jag blev så uppspelt att jag nästan inte fick luft. Mina favoritsaker i katalogen är givetvis julsakerna. Jag vill att det ska bli jul nu. Ögona böj.
I övrigt har jag en fixidonardag idag. Jag tvättar och plockar. Vi är ett gäng som ska ut på roadtrip om en stund. Närmare bestämt Karlskrona. Jag kollade precis på kartan. Shit, det är ju aslångt dit. Vi ska i alla fall åka på Lundaspexarnas uppsättning ”Peter den Store”. När vi kommer hem ska vi vidare på partaj. En lördag som kan sluta hur som helst med andra ord. Hey ho, let’s go!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar