måndag 7 september 2009

Korn har långa horn

Jag vill bara upplysa om att jag för första gången i mitt liv har fått en finne i pannan. Det är ingen oskyldig liten skit heller. Den är enormus gigantus. Ett vidunder. Ska det va så ska det va tydligen. Uppenbarligen.
Det är den sjukaste bulan man kan tänka sig. Jag har tvingat K-stin att känna på den två dagar i rad. Och igår när jag vaknade trodde jag först att jag hade ont på grund av alkoholhaltiga drycker som intagits under natten, men näe det var min finne. Det känns som min hjärna knackar på inifrån och vill ut genom pannbenet. Sweet Jesus.
Tur att det är svininfluensan som härjar för tillfället, och inte galna kosjukan. Då hade jag förmodligen varit övertygad om att jag fått den, och att det var ett horn som nu håller på att bryta sig fram.
Tur är även att jag har min lugg som kan dölja den. En av väldigt få saker den faktiskt kan dölja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar