torsdag 13 maj 2010

Vart är ryssvärmen?

Det är segt idag. Jag tror att det är en kombination av min tidiga och långa dag igår och detta gråa väder. Jag bara undrar - vart är ryssvärmen? Jag vill ha sol och värme. Det är liksom dags för det nu.

På lördag ska vi fira Svenne som fyller år nästa vecka. Han är riktigt svår att köpa present till. Så jag har idag skapat en. En som jag vet att han kommer uppskatta i alla fall. Det luktar i hela lägenheten. Något Karl säker kommer tycka är sådär, när han snart kommer infarande genom dörren för att dricka kaffe, med tanke på att han ska nå sin matchvikt till typ nästa helg. Inte för att jag tycker om eller ens stöttar Karl i hans val av ny sport. Men sabotera för honom vill jag inte heller göra. Så här går fläkten för fullt och jag vädrar korsdrag.

Jag skulle vilja passa på att säga grattis till mig själv på namnsdagen. GRATTIS Anna Linnea Margareta Lundell. Tack så mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar