söndag 16 maj 2010

Söndag

Karin och Matthias kom och hämtade mig till Svennes kalas igår. Vid Ullervad bad Karin mig att vara tyst för jag tjatade hål i huvudet på henne. Det blir ju så när vi träffas så sällan. Det är synd, men desto roligare när vi väl träffas. Det kanske inte Karin tycker dock, med tanke på hålet hon får i huvudet.
Vi busade även när vi satt och åt middag. Jag råkade riva henne så blodvite uppstod. Jag plåstrade givetvis om henne, men hon såg ändå olycklig ut.

När vi druckit kaffe och ätit tårta åkte jag till Ananthi där hon, hennes syster med pojkvän och Camilla drack lite vin. Vi begav oss till Björnes där det inte var något vidare värst roligt.
Jag fick det mest oväntade telefonsamtal, vilket resulterade i att jag när jag kommit hem fick besök av fyra totalt galna killar. Jag vet inte när jag skrattade så mycket senast. De är helt störda. Halv 3 inatt ställde vi oss och gräddade våfflor. Somliga tyckte att de var bättre på det än andra. Det slutade med att det var smet, sylt och grädde högt och lågt i hela köket.

Idag har jag och Lena varit ute och gått en riktigt lång promenad. Det var skönt. Den väckte lite liv i mig. Nu är det tvättning och städning som står på schemat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar