söndag 23 maj 2010

Olstorpspermiär

Igår var det premiär på Olstorp. Mina tjejer har som tradition att alltid gå på premiären, och jag följer med. Inte för att det är Olstorp utan för att vara med dom. Sara har ju som sagt fyllt år och vi firade henne innan.
Vi grillade, pratade, skrattade och somliga spelade kubb bättre än andra.

Jag och Lena ser dödligt allvarliga ut. Vi pratade om hennes lever.

Det var sjuka mängder mygg. En lade sig i mitt vin och självdog.

Jonna och Sara.

Sarah Jessica Parker. Min.

Jag visade Sara att hon fastnat. Och det gjorde mig tydligen glad.

Jonna och Evelina.

Söt. FU2.

Lena och Sara kubbade. Lena ägde.

Årets första men inte sista rosévin.

Skogssniglarna åt på min köttbit som jag tappade. Päckligt.

Titta vilken konstig hand Lena har. Konstiga fingrar.

Sara och Hilda.

Hilda slår ju nästan knut på sig själv.

Kvällens sista bild. Fråga mig inte. För jag har ingen aning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar