söndag 25 april 2010

Söndagsglid

Min söndagseftermiddag har jag spenderat hos Lena och Micke i deras radhus. Jag har inte varit där sen de körde dit alla möbler och sedermera flyttat in. Vi bestämde igår att vi skulle grilla på deras nya dyra exklusiva grill. Jag har det bra jag. Igår bjöd mamma mig på isterband och stuvad potatis och idag fick jag mat hos Lena och Micke. Det är ju toppen.

Jag har trots min sjuka trötthet tagit vara på min tvättid, bytt i sängen, dammsugit och deklarerat. Jag är inte tillräckligt utvilad för att kickstarta en ny arbetsvecka imorgon. Jag var så himla pigg förra måndagen. Denna vecka bjuder på många långa dagar med utvecklingssamtal. Och imorgon börjar mitt godisförbud. Jamen, det kör vi på. Vilken vecka att se fram emot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar