fredag 2 april 2010

Mitt skämt

Jag har fått höra att jag måste stå på mig mer. Ibland kan jag tycka att det inte är lönt att göra det. Det är så många andra som strider. Och tycker jag själv att jag har rätt, så skiter jag i vad andra tycker och tänker.

Men nu tänker jag ta strid. Nu tänker jag stå på mig.

Det är nämligen såhär att jag har kommit på ett skämt. Ja, jag har kommit på det helt själv. Närmare bestämt i förrgår när jag inte kunde sova. Och mina vänner som har fått ta del av mitt skämt har sagt att det inte är så bra. Jag har till och med fått 1 av 5 på en skala där 5 är asbra. Jag håller inte med. Jag tycker att mitt skämt är bra. Rent utav ganska roligt.

Håll i hatten, för här kommer det:

På vilken ort är man bra på att dricka kaffe?
Branäs.
(Näs som i Nescafé)


Jag vet. Man kan inte riktigt tro att jag kommit på det själv. Men det har jag. Så fyndig är jag. Så rolig är jag.

1 kommentar:

  1. Anna !

    Eftersom Du måste förklara "poängen" är jag tveksam om Ditt skämt skulle klara ett nationellt prov.

    Med Glad Påsk-hälsning !
    BÅD

    SvaraRadera