söndag 4 april 2010

Lördagkvällens

Ja herregud, vilken fantastiskt rolig kväll jag hade igår. Det blir alltid livat när vi alla träffas. Eftersom en bild eller fjorton säger mer än tusen ord...

Påskbordet

Plutten är mätt

Vi gick ut och letade efter våra påskägg som Bettan gömt



Plutten hittade sitt ägg

David letade länge efter sitt

Precis som jag

När vi ändå var ute gick vi till ladugården och tittade om det var någon kalv på väg ut. Det var det inte, vad vi såg. Karin bar mig dit för det var så geggigt. Hon bar mig inte på ryggen, utan på magen. Jag skrattade så jag höll på att dö

När vi kom in gjorde vi äggtoddy.
Elin och Svenne rörde för glatta livet

Karin öppnade sina presenter

David tröttnade på att röra sin, så jag fick ta över

Karin fick en gjutjärnsgryta. Det ville jag också ha. Så det fick jag. Det blev jag glad för

David och min morbror Bengt

Vi brukar elda påskeld och skjuta raketer också. Men det har inte gått att åka ut på gärdet och göra någon brashög.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar