söndag 3 mars 2013

Solig söndag

Trots att jag inte somnade förrän efter halv 4 inatt, eller imorse kan man kan säga, så vaknade jag klockan 7. Jag var så pigg att jag inte kunde somna om. Och så låg jag där och filosoferade lite medan hungern växte sig starkare och starkare. Klockan 8 vaknade Danne som ställt klockan för att titta på Vasaloppet. Hur störd är inte han då? Han som kom hem senare än jag!

Vi satte på TV:n i sovrummet och jag skuttade upp och hämtade frulle. Smörgåstårta och Vasaloppet. Bra start på dagen. När jag var mätt i magen kunde jag somna om, och sov ända fram till att de gick i mål. Gott! Vi gick inte upp förrän halv 2. 

När jag duschat gick vi ut och gick en promenad i solen. Vi satte oss i lä och lapade vårsol. Det var underbart.


Resten av eftermiddagen och kvällen har innehållit jobb, tv-tittande och tacos. Skön söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar