lördag 16 mars 2013

Nu börjas det

Från att ha stått i stiltje, går nu allt i ett rasande tempo. Igår efter vårt lilla möte åkte Danne och jag införskaffade lite saker till renoveringen. Vi hann också med att kolla på tapeter. Fatta vad det rör runt i mitt huvud.

Idag, efter att jag varit och tränat och så, åkte vi ut till Vita huset. Mamma hade redan börjat röja ur sovrummet när vi kom. Vi hjälptes åt med resten, och vips så var det tomt. Redo för renovering. Det kommer inte att bli en ledig stund sen när vi satt igång.



Åh, vad härligt det ska bli att få bygga bo! Och tänk vad härligt att mina barn kommer få samma idylliska uppväxt som jag fått. Tänk att vi kommer att bo här, i Vita huset, jättesnart! Wiiii!


Nu ska vi göra oss klara för att gå på bio. Det vankas lite Joel Kinnaman. Ho ho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar