onsdag 27 mars 2013

Girls day out

Ändamålet för vår utflykt var att besöka Rörstrands. Jag älskar att gå där inne och titta på alla fina glas och ljuslyktor och fint porslin. Jag skulle kunna gå där inne i evigheter och titta och känna på allt. Men lade band på mig själv och kom därifrån med endast en tallrik. Bra gjort av mig!

Ja, vad ska jag säga om dagens tjejutflykt? Vad jag har skrattat! Det blir lätt smått hysteriskt när jag och Karin umgås och mamma åker med av bara farten. Och hon är inte så dålig hon heller. Vi är alla tre av samma skrot och korn.

När vi gjort Rörstrand gick vi och åt lunch och kikade i min favvoaffär. Sen bar det av hemåt. 


Resten av eftermiddagen har jag tillbringat med mina lister. Jag har blivit en hejare på att måla lister. Daniels pappa sa till och med att jag gjorde det bra. Yey!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar