tisdag 5 mars 2013

Idag är en annan dag

Jag vaknade klockan 5 av att Danne försovit sig. Hur man nu lyckas vakna av en sådan sak. Jag blev så uppstressad att jag inte kunde somna om. Då tänkte jag bara "nej nej nej!". Dålig start på dagen. Men jag bestämde mig som bekant redan igår för att det skulle bli en bra dag idag, så jag försökte skaka av mig den där känslan av att det skulle bli två dåliga dagar på raken.

Jag började dagen med ett utvecklingssamtal och det är så roligt att träffa föräldrar att det satte ribban för dagen. Så för att sammanfatta kan jag säga att det har varit en bättre dag idag. Inte bra, men bättre.

När jag kom hem från jobbet gick jag direkt till gymmet. Nu har jag duschat, fixat lite och just slagit ner baken i soffan. Och här ska jag nu sitta en liten stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar