lördag 30 mars 2013

Påskafton

Jag hade anmält mig till att gå på powern nu klockan 10, men avanmälde mig eftersom det inte passade in i mitt schema för dagen. Det kom lite mitt i alltihop, och det kändes inte rätt i mitt huvud. Så istället ställde jag klockan på 7, neeej det gjorde jag ju inte eftersom jag inte kan ställa klockan på jämna slag - jag ställde den på 6.59, och gav mig ut på en springtur. Herre min skapare, vad det var skönt! Apjobbigt under tiden, men skönt nu.

Asså, jag är ju rätt störd. Det var så sjukt jobbigt de sista två kilometerna att jag fick sätta upp delmål. Jag tänkte "jag springer till den vägkorsningen så får jag gå en bit sen", fast jag är mer än väl medveten om att när jag väl kommer till den där korsningen så kommer jag inte att stanna och gå. Det är för mycket prestige för mig. Men ändå höll jag på så, och vips så var jag ju hemma igen. Och! Dessutom på den bästa tiden för i år. Heja heja! (Kan det bero på att det inte längre är isgata?)


Nu har jag alltså avklarat träning, dusch och frulle. Planerna för dagen är att jobba, träffa Karl och fira påsk hos min morbror. Bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar