fredag 8 mars 2013

Konstig vecka

Vilken konstig vecka det har varit för mig. Jag har gått som i ett töcken. Jag har varit så obeskrivligt trött. Jag begriper det inte. Och jag har frusit som en dåre. Sovit med extra filt och höjt alla element i lägenheten. Det är inte likt mig. 

Igår när jag kom hem hade jag tänkt att gå till gymmet, men jag gick istället direkt till duschen. När jag stod där i duschen så kunde jag inte hålla mina ögon öppna. Så sjuukt trött var jag. Jag stod där och blundade och då tänkte jag att "det här är inte likt mig, inte likt mig alls". Jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Jag visste inte vart jag skulle göra av mig själv. Så jag gick och la mig. Jag minns inte ens att jag la huvudet på kudden. Jag somnade som en stock. Hur sjukt?

När jag vaknat var det dags att dra till Oxen och veckohandla. Det var gött att få det gjort. Sen var det liksom dags att gå och lägga sig igen.

Idag vakande jag dock upp och kände mig någorlunda på banan. Eller ja.. jag kanske eventuellt råkade ge mig in i en 20 dagar lång detoxkur i onsdags. Det är inte nådigt de första dagarna. Efter ett besök på gymmet, dusch och frulle gav jag mig på städningen. 

Sen mötte jag upp Lena på stan. Vi har inte umgåtts ordentligt på över två veckor, så det var ett härligt möte. Det hinner hända mycket två veckor. Vi gick och åt lunch och pratade konstant för att uppdatera varandra om allt.

Eftermiddagen har bestått av tvättning och lägenhetsvisning följt av tacos med Danne P.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar