onsdag 27 mars 2013

Mot Lidköping

Varför är det så jobbigt att träna tredje dagen i rad? I 8 fall av 10 är det så. Just den tredje, men inte den fjärde vilket man skulle kunna tänka sig vara ännu värre. Ja, jag har inget svar på frågan utan kunde konstatera att det var jobbigt att träna idag. Men det vart ingen katastroftid för det. Jag fick bara kämpa lite hårdare.

Jag har duschat, ätit en andra frulle och gjort en renoveringspärm för alla kvitton. Nu ska jag göra mig i ordning. För om en stund kommer mamma och Karin och hämtar upp mig. Vi ska åka till Lidköping. Det vankas tjejdag! Wiii! Förra lovet, sportlovet, var vi ju i Göteborg. Jag tycker att det borde bli en tradition. Varje lov - en tjejdag. Vad säger ni, mamma och Karin?

Förresten! Jag har en låt på hjärnan. En sådan som verkligen sitter där djupt. Som redan fanns där i mitt huvud, innan jag ens fattat att jag var vaken imorse.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar