lördag 2 mars 2013

Middag och fixitrix

Igår kväll mötte jag och Danne upp Karin och Svenne med respektive för att fira mig några dagar i efterskott. Väldigt bra initiativ av Karin, tycker jag. Jag letade, kvällen till ära, fram en gammal klänning vars mönster gått och blivit lite modernt igen. För modern är ju vad strävar efter att vara. Not.

Vi åt god mat och Karin hade med sig paket.


Idag körde jag min lördagsrutin. Det är ju trots allt lördag. Och därmed har jag tränat fem dagar även denna vecka. Tur att jag sköter mig. Med träning alltså. När jag slarvar så med godis hela veckorna. Mina elever köper, äter och bjuder och jag kan inte säga nej. Det är dåligt av mig. Jag måste lära mig att säga nej.

När jag kom hem och hade duschat drog jag och Daniel ner på stan och uträttade lite ärenden. Nu har jag påbörjat matlagning. Sen ska jag dra igång förberedelserna inför tjejmiddagen som vankas ikväll. Jag måste komma ihåg att hämta smörgåstårtan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar