torsdag 2 april 2015

Tre torsdagsönskningar

1. Fina fötter. Jag skulle vilja ha en sådan däringa påse man sätter på fötterna som tar bort allt äckelpäckel. Jag har löpar- och gå-fötter så det är inte vettigt. Jag som tycker att fötter är äckligt. Jag står inte ut att titta på mina. Tacka vet jag när jag var gravid och inte kunde se mina egna fötter för att magen skymde. Det var tider det!

2. Nya löparskor. Mina löparskor har sprungit ett paaar för många mil än vad de borde gjort. När de var nya flög jag fram. Det gör jag inte längre. Och när man börjar känna i benhinnorna vet att man att man borde investera i ett par nya. Usch och fy, räserspy. Tråkig utgift. Många pengar för något jag vet att jag kommer att plågas och våndas i.

3. Bättre minne. Jag har blivit dement. Eller i alla fall snudd på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar