torsdag 9 april 2015

Återvinning och ett besök på jobbet

För en som avskyr att åka till tippen så är det nästan lite märkligt att jag mer än gärna åker till återvinningsstationen. Kan bero på att det inte finns så många fel att göra där, och det inte finns kontrollanter. Jag känner mig så redig som källsorterar. Vad gör man inte för miljön? 


Märkligt nummer två är då att jag tycker att det är fruktansvärt att panta. Det är det som står kvar i pannrummet nu. Fyra kassar med pantflaskor.

Efter lunch åkte vi till mitt jobb och hängde lite där. Jag bollade mest med min vikaries vikarie. Så gullig tjej alltså. Och Sixten kände sig riktigt bekväm med henne han också. Och det är klart när han fick äta hennes macka liksom.



Det kändes inte alls lika jobbigt idag. Inte samma jobbångest. Jag har nog smält och bearbetat det faktum att jag snart ska börja jobba. På lördag är det exakt en månad. Ho ho ja ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar