tisdag 21 april 2015

Blommor, ÖF och storhandling

Imorse möttes jag av att mina liljor slagit ut. Efter tulpaner är nog liljor min favoritblomma. Så himla fina och jag blev så glad när jag fick se dem.


Efter vår morgonpromenad åkte vi till öppna förskolan där vi mötte upp Lena och Loui. 



Öppna förskolan ligger granne med min före detta lägenhet, och när jag bodde där fick jag se Magnolian och det Japanska körsbärsträdet blomma varje dag. Ja, när de blommade alltså. Eller, jag såg dem ju varje dag men det var ju inte alltid de var så vackra.



Som vanligt på tisdagar åkte vi vidare till Ica och handlade. Herregud, vad jag handlade. Jag fick nästan inte plats med allt i vagnen.


Sixten somnade i bilen hem och fortsatte sova i vagnen. Så pass länge att jag hann både plocka in varorna och sitta i solen en stund.

Min plan var att jag skulle ut och springa ikväll, men Daniel kom hem så sent. En liiiiten del av mig tänkte göra det nu när Sixten somnat men dels har jag inget batteri i mobilen och dels är jag så trött. Jag har varit vaken sedan 05.22. Jag får göra det en annan dag helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar