måndag 6 april 2015

Sådan far, sådan son

Om jag få ett barn till och det blir en dotter ska jag klä oss likadant. Det är svårare att matcha med Sixten. Vi har likadana skor och solglasögon, men där stannar det. Så i helgen när det skulle kläs upp passade jag på att matcha Daniel och Sixten. Så himla gulligt. Mina fina killar.


Vi hade en fantastiskt rolig eftermiddag och kväll tillsammans med Daniels familj igår. Vi åt jättegod mat och fikade och åt massor med godis. Och spelade påskspelet såklart.


För andra morgonen i rad fick Sixten och jag sällskap av K-stin på vår morgonpromenad imorse. Vi har haft över två timmar till vårt förfogande till att prata ostört om allt. Det behövde jag verkligen. När vi skiljdes åt kändes det pisspotta, eftersom hon har åkt hem nu under förmiddagen. Avskyr att säga hej då.

Idag ska vi ha en lugn dag och bara vara hemma. Jag ska bara ge mig ut på en springtur senare. Nu är påsken, som jag sett fram emot så, slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar