torsdag 13 januari 2011

Omstuvning

Jag har stuvat om lite i min veckas schema. Jag skulle inte hunnit med allt jag tänkt. Dessutom kan jag inte prioritera bort träningen sådär. Jag tycker inte om mig själv när jag inte tränar. Eller rättare sagt, jag kan inte kontrollera mig själv. Jag blir sur, grinig, rastlös och allmänt odräglig. Det håller sig inte. Inte med mitt yrke.

För att hinna med att träffa Karl i helgen fick jag skjuta på Niklas-träffen till nästa vecka, eftersom jag var tvungen att åka till Jula Mosse idag för att plocka ner granen. Ja, eftersom jag var så illa tvungen att ha upp granen fick jag också vara så god att plocka undan den. Så efter ett pass på gymmet åkte jag till Svenne.

Nu har jag äntligen landat här hemma i soffan. Innan jag får gå och lägga mig måste jag jobba lite.

En dag till. Sen är det helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar